Good ol' days...or not

După cisterne de Ibuprofen şi plângeri succesive am hotărât să duc la bun sfârşit o leapşă primită de la Andu. Leapşa sună cam aşa: “caracterizezi o relaţie (din trecut sau actuală) folosindu-te … doar de melodii reprezentative pentru acea/această perioada (nu contează dacă le-ai ascultat o singură dată sau dacă au fost pe repeat, important e sa îţi amintească de acea relaţie dacă le asculţi acum, peste 10 ani etc.)“. Nu voi respecta leapşa întru totul căci se întinde pe mai multe perioade. Ordinea pieselor este arbitrară.

Pasărea Colibri - Dintr-o cafea


Pasărea Colibri - Miruna


Damien Rice - The blower's daughter


Moby - Porcelain


Moby - In this world


Alice Cooper - Poison


Vama Veche - Nu am chef azi


Metallica - Master of puppets


Metallica - The Unforgiven II


Iar lista ar putea continua. Leapşa se duce la Chiti, Mela şi Andreea.

Later edit: leapșa se duce și la BO$$ și-mi cer scuze pentru clumsiness. :)

2 Responses to "Good ol' days...or not"

D-ra Ralu spunea... 27 iunie 2009 la 23:46

ce ciudat e să vezi alăturaţi Vintilă şi Metallica...

pe mine m-ai uitat cu leapşa :((
ba si pe Flavia.

Băieţel spunea... 29 iunie 2009 la 23:10

trebuie să recunosc, am fost un băiețel neîndemânatic. :( așa că leapșa se duce și la tine. pe flav am omis-o intenționat că am văzut că nu mai postase pe blog de vreo luna juma. :))

Trimiteți un comentariu