Ţăranul de pe schelă

Din ciclul "români cu o educaţie aleasă" vă prezint "ţăranul de pe schelă". Terminasem seminarul şi mă îndreptam spre casă. Treceam eu ca o panseluţă pe lângă Pizza Hut Romană când mă pomenesc cu una bucata piatră ascuţită mângâindu-mi coapsa dreaptă. Uitându-mă în sus să văd de unde a aterizat "minunăţia" observ muncitorii cocoţaţi pe schelă. Interesantă de remarcat este abordarea respectivului. Se pare că aceşti "domni" atât de finuţi s-au prins că nu mai merg întrebările nesimţite gen "Păpuşe, te fac una mică?" şi trec la fapte pentru a fi remarcaţi mai uşor. Poate mă înşel eu şi de fapt nu le plăcea faţa mea de om obosit care a dormit cu chiu cu vai 3 ore azi-noapte. Cum să nu iubeşti românaşii noştri?

0 Responses to "Ţăranul de pe schelă"

Trimiteți un comentariu