9 ore de maraton

It’s been a while... Deşi spusesem cu ceva timp în urmă că experienţa mea pe blogspot a luat sfârşit urmând să mă “mut” pe wordpress, nu am avut timp să mă ocup ca la carte de asta. În cele două luni de absenţă am avut un job, am renunţat la el din varii motive şi m-am dedicat diverselor activităţi. Oricum, nu ăsta este scopul pentru care scriu.

Sâmbătă noaptea, incepând cu orele 22:00 şi terminând matinal undeva pe la 7:00, a avut loc Prime Maraton în Indie Club şi a fost primul workshop de genul ăsta la care am participat. În ciuda ideii că undeva în jur de 4 jumate o să trag pe dreapta sau o să intru într-un freezing intelectual, am avut mai multă energie decât în oricare altă noapte în care trebuia să fiu focusată pe ce se întâmplă, să fiu creativă şi să ajut la conceperea unei campanii de PR. Speakerii au fost de un 9+ şi mi-au plăcut foarte mult Bogdan Grigore(trainer pe improvizaţie, public speaking, personal branding, vânzări, comunicare, motivare, persuasiune / membru al trupei de improvizaţie: IMPROVIZATIE.RO) şi Vlad Craioveanu. Nu, nu este vorba de acel Vlad Craioveanu, ci el este New Business Director la 4All Sport & Entertainment, agenţie de marketing sportiv. Campania pe care noi a trebuit să o elaborăm a avut un client real: Cabral Ibacka. Ştiam că el urmează să primească campaniile noastre but guess what: el a fost surpriza serii făcându-şi apariţia la 4 dimineaţa şi ascultând cele 5 prezentări până la 6:30. În ciuda faptului că eu îl asociam automat cu Acasă TV şi-mi creasem o prejudecată din cauza asta, omul a avut nişte argumente şi opinii cât se poate de pertinente. Nu a pupat pe nimeni în cur, doar-doar să nu se supere careva, şi a oferit un feedback obiectiv cu afirmaţii pro si contra. Ştiam vag cine e Cabral în mediul online şi foarte puţin despre activităţile sociale în care este implicat aşa că imaginea mea despre el până sâmbătă noaptea s-a rezumat strict la activitatea lui de om de tv la Acasă. Şi greşeala a fost a mea pentru că în cele 2 ore jumate mi-a câştigat admiraţia, ca să nu mai zic bunul simţ de care a dat dovadă la final strângând mâna tuturor celor prezenţi şi având şi contact vizual cu fiecare în parte, ceea ce e mare lucru pentru că puţini oameni strâng mâna aşa cum ai vrea tu s-o facă.

Trag linia şi spun că am avut o grămadă de învăţat din noaptea de maraton. Ideea a fost faină, oamenii au fost faini şi muzica a fost faină, căci creativitatea noastră a fost răsplătită cu pauze mici de dans.

0 Responses to "9 ore de maraton"

Trimiteți un comentariu